З чого починається кар’єра алкоголіка

Причин, чому деякі починають пити багато, але що ще сумніше –  існує безліч факторів, котрі сприяють непомітному придбанню алкоголізму. Не торкаючись соціальних аспектів, спадковість і виховання, можна неозброєним оком помітити, скільки зусиль до цього докладають спраглі наживи комерсанти, за якими стоять серйозні сили. Красива реклама спиртного, доступність алкоголю будь-якої цінової категорії, дозволяє охопити всі верстви суспільства від незаможних, до багатих людей. Всі знають до чого призводить, але не всі можуть зрозуміти – з чого починається алкоголізм.

“Ми допоможемо Вам стати алкоголіками!”

Ні для кого не секрет, що перше знайомство зі спиртними напоями відбувається найчастіше в підлітковому віці. Саме ця соціальна категорія і є головною метою «спиртових альянсів». Щоб поповнити ряди регулярно вживаючих, потрібно починати з обробки молоді. Що для цього робиться:

  • алкоголь упаковується в яскраві привабливі ємності, дизайн яких продуманий психологами і маркетологами з метою викликати у підлітка потрібні асоціації і підштовхнути до покупки.
  • ціни на алкоголь «широкого вжитку» роблять його доступним навіть для неповнолітніх, ще не здатних до самостійного забезпечення осіб.
  • всіляке лобіювання та просування алкоголю, нав’язування інших цінностей і збоченій культури споживання спиртного – стереотипів: «пий поки молодий», «п’єш значить досягаєш успіхів у житті», «пити потрібно (можна) в міру».
  • Широке використання ЗМІ, телебачення та інтернету для агресивної і дуже тонко продуманої психологами реклами спиртних напоїв.

З чого почати кар’єру алкоголіка

Окремо потрібно сказати, що силами «алкогольних альянсів»  розробляються і активно просуваються нові рецептури хімічних мікстур на основі алкоголю, які сприяють швидкому звиканню. 

Солодкий смак напоїв і добавки ароматизаторів покликані замаскувати смак і запах етанолу і довести його концентрацію в напої до максимально допустимої для даної категорії продукту. Для підлітків набагато приємніше спробувати в перший раз не «гірку» горілку або коньяк, а більш м’який спиртний напій, не здатний моментально активізувати захисну реакцію організму у вигляді нудоти і блювоти, викликавши тим самим психологічний бар’єр.

Хитрощі маркетологів

Спеціально підібрані інгредієнти створюють оманливе відчуття піднесення сил. Звичайно, хочеться бадьорості перед сесією, роботою або важливим заходом, хочеться бути бадьорим завжди і завжди молодим. Напої і коктейлі з енергетиками завжди в продажу, недорого і доступно – ну і що, що з алкоголем? Його ж там мало зовсім, і майже не відчувається. Та й на упаковці напою є попередження – «вживати не більше 0.5 л в день». Значить, банку в день пити можна.

Задумайтесь, а чому на пляшках з горілкою або пивом немає попередження скільки пити пляшок на добу? Це ще одна хитрість психологів – маркетологів – тонкий хід з метою обдурити споживача і нав’язати йому думку, що пити можна (потрібно) по одній банці кожен день. На етикетках навіть наводиться порівняння вміст кофеїну з кавовими напоями, але чомусь виробники забули написати для порівняння вмісту етанолу в перерахунку на чарки горілки. Якщо з математикою у Вас поки все нормально, порахуйте 0.5 літра з вмістом 7.2% чистого алкоголю. Переведіть це на міцність горілки 40% і зробіть висновок, скільки чарок буде випито при щоденному вживанні напою протягом тижня.

Підрахунки Вам наочно покажуть тенденцію до появи алкоголізму.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Call Now Button0800 215 431